top of page

Asiakkaat

palaute_2.png

Asiakastarinoita

Asiakastyytyväisyytemme on ollut 2024 toteutetuissa säännöllisissä mittauksissa 4.22 / 5 kysyttäessä it- ja liiketoimintajohtajilta.

Asteikossa 3 on normaali suoriutuminen konsultilta haastavien projektien ja hankkeiden johtamisessa ja 5 paras mahdollinen suorituminen. Triarilaisten asiakastyyvtyäisyys on ollut siis 61% parempi kuin arvio 3, minkä saisi jos täyttää Senior Project Manager -roolissa odotukset.

TIkkurila.png

Tikkurila

Triari on auttanut Tikkurilaa implementoimaan ja pyörittämään lean periaatteella toimivan liiketoimintaportfolion. Triari on ollut apuna myös monimutkaisessa arkkitehtuurin yhdistämismatkassa verkkoalustoihin liittyen. Triari on tehnyt eriomaista työtä kaikilla alueilla yhteistyömme aikana!

Ulla Mattila

Marketing Director Digital Services and B2B

TeliaCygate.png

Telia Cygate

Triari on auttanut useissa monimutkaisissa asiakashankkeissa palveluiden hallinnan ja palveluiden suunnittelun saralla. Triari on tukenut meitä meille tärkeissä hankkeissa mm. projektipäällikkö- ja arkkitehtirooleissa. Triari on ollut mukana kehittämässä uutta seuraavan sukupolven automaation ja palvelukokemuksen alustaa ja toiminut hartijoiden leventäjinä ruuhkapiikeissä monimutkaisissa hankkeissa. Triarin kavereiden voi aina luottaa hoitavan asiat ajoissa ja sovitusti.

Santtu Leino

Director, Operations

PHHA.png

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Triari on auttanut Päijät-Sotea suurten muutoshankkeiden johtamisessa: 2020 yhteisyritys Harjun Terveys ICT-muutosten johtaminen ja 2021 hyvinvointialueen ICT-muutosten arkkitehtuuriselvitys ja koko hankkeen johtaminen. Triarin kanssa yhteistyö on ollut hyvin mutkatonta ja sujuvaa. Kumppanina Triaria voi suositella varauksetta vaativiin ja monipuolisiin digitalisaation muutosmatkoihin.

Teemu Mäkelä

CIO, Päijät-Sote

DVV.png

Digi- ja väestötietovirasto

Triari on auttanut rakentamaan kokonaisketterän viitekehyksen sovittamisessa, kouluttamisessa, muutosjohtamisessa ja fasilitoinnissa DVV:n laajuisen Kokonaisketterän -mallin käyttöönotossa. Triari on myös auttanut myös kokonaisketterän palvelujohtamisen prosessien keventämisessä ja palveluiden visio- ja tiekarttatyöpajojen saralla.

Esa Keränen

Kehityspäällikkö, Agile PMO, Digi- ja väestövirasto

HUS.png

HUS Helsingin yliopistollinen sairaala

Triari on auttanut HUS:ia ottamaan käyttöön Kokonaisketterän toimittajakanban-mallin, jonka avulla puolitettiin läpimenoaika ja kustannukset. Mallia sovelletaan ERP-järjestelmän ylläpidossa ja kehityksessä.

Juha Siitonen

tietohallintopäällikkö, HUS 

3stepit.png

3stepIT

Triari on ollut tärkeässä roolissa tukemassa 3stepIT:tä Kokonaisketterän ja portfolion hyödyntämisessä, jalkauttamisessa ja kouluttamisessa sekä auttanut jatkuvan portfolionohjauksen kehittämistä valmentamalla avainhenkilöitä ja fasilitoimalla portfoliotiimin jatkuvaa oppimista. Lisäksi Triarin konsultti toimi menestyksekkäästi hankeveturina yhdessä 3stepIT:n tärkeimmistä strategisista avainhankkeista.

Johanna Puro-Grönblom

Customer Operations Director, 3StepIT

bottom of page